Lightning werkt niet meer na update Thunderbird

Bij de laatste update van Thunderbird naar versie 15.0 ontstaat een probleempje met Lightning. Zoals gebruikelijk worden add-ons automatische gecontroleerd op geschiktheid met de nieuwe Thunderbird versie. Na update van Lightning blijft de agenda echter leeg.

Daar is een simpele oplossing voor:

Na installatie van Thunderbird 15.0 update je zoals gewoonlijk Lightning (1.7)

Ga dan naar de Add-on manager via extra, add-ons

  • Klik met je rechtermuisknop op Provider for Google Agenda
  • Kies voor Updates zoeken.
  • Daarna zal je agenda weer alle afspraken bevatten.

Update: soms blijkt het nodig dat je de “Provider for Google Agenda” twee keer start om alles weer aan het werk te krijgen!

Heeft dit artikel jou geholpen met jouw probleem?

Laat het hieronder dan even weten of stuur het door via Twitter of Facebook.

  4 comments for “Lightning werkt niet meer na update Thunderbird

  1. Lars
    11/09/2012 at 17:54

    Bedankt voor de tip Hans!
    Inderdaad is het euvel er gelijk uit na simpelweg updaten.

  2. 11/09/2012 at 18:00

    Graag gedaan!

  3. egbert
    12/09/2012 at 12:24

    Top tip, Hans!
    Was meteen erg onthand na de TB update, maar werkt op deze manier meteen weer.

Comments are closed.